מדריך ראשוני למכירה מוצלחת של אתר אינטרנט

מדריך ראשוני למכירה מוצלחת של אתר אינטרנט
Rated 5.00/5 based on 4 reviews
מכירת העסק האינטרנטי שלך הינה החלטה רצינית ותהליך השלמת המכירה יכול להיות מפחיד עבור מוכרים בפעם הראשונה ומוכרים מנוסים כאחד. משתלם להיות מוכנים היטב מראש. לאחר מאות מכירות מוצלחות של עסקים מקוונים, הרכבנו מדריך שילמד כיצד מוכרים צריכים להתכונן לתהליך המכירה.

דע את המספרים שלך
הבנה פיננסית של העסק שלך מההתחלה הינה חיונית להצלחת העסקה. לפני שאתה יוזם תהליך מכירה עלייך להיות ברור לגבי כל היבט של אתרך כולל כל מקורות ההכנסה, עלויות של מכירות והוצאות תפעול. עלייך להיות בעמדה לתת פירוט רווח והפסד מדויק על העסק שלך כיוון שזה מהווה את הבסיס של הערכת השווי עבור הקונים פוטנציאליים. הנה מספר דברים שכדאי לחשוב עליהם (יכול להיות שלא כולם יהיו רלוונטיים לאתר שלך):

  • מקורות הכנסה - מכירות ישירות, פרסומות, תוכניות שותפים, מודעות ישירות, וכו'.
  • עלויות מכירות - פרסום וקידום, שירותים חיצוניים, משלוחים, אספקה ​​, וכו'.
  • הוצאות תפעוליות - החזרים / חיובים חוזרים, אירוח, מיקור חוץ, הרשמות, עיצוב אתרים, עובדים, וכו'.

כלי חשוב שיכול לעזור בהערכת שווי של כל אתר, ריווחי או לא: המחשבון להערכת שווי אתרי אינטרנט של פלופ.

ניהול רשומות
כחלק מהאמור לעיל עלייך לאסוף את כל התיעוד הפיננסי על מנת להוכיח את הביצועים הפיננסיים של עסקך. לא רק שזה יאמת את המספרים אותם אתה מספק בתחילת הדרך, אלא מאוחר יותר בתהליך במהלך בדיקת נאותות, הקונה הפוטנציאלי ירצה גישה לכל המסמכים. כחלק מההכנה למכירה, ארגן קבצים אלה יחד במקום אחד.

סיבה למכירה
אחד החלקים החשובים ביותר בכל תהליך עסקה היא סיבתו של המוכר למכירה. דע את סיבתך למכירה - זוהי אחת השאלות הראשונות שהקונה ישאל, כך שעלייך להיות מסוגל לבטא את המוטיבציה שלך. התשובה שלך צריכה להיות כנה, ובאופן אידיאלי, לא צריכה להביע כל דחיפות.
קונים מצפים לשמוע סיבות כגון מכירה עקב מעבר לנישה אחרת, מימון לא מקוון או תשלום חוב וכו'. דגלים אדומים מתגלים אם רציונל המכירה נראה מעורפל, לא בטוח או קשור לביצועי העסק הבסיסיים.

נהל את העסק
אל תשכח להפעיל את העסק - תהליך המכירה בדרך כלל לוקח מספר שבועות ועד אז תהיה לך ככל הנראה עוד תקופת דיווח. קונים שואלים לכך במהלך השיווק או בדיקת הנאותות לכן עדיף בהרבה לדווח מספרים יציבים או משופרים מאשר מספרים שצנחו עקב הזנחת המוכר. זוהי עובדה מצערת שחודש טוב של מספרים לא ישפר את מחיר המכירה, אך חודש רע יפתח את הדלת למשא ומתן מחודש.

היושרה חשובה
החוט המקשר בין כל השלבים האלה הוא אמינות. אם ברצונך שקונים יתקדמו, אתה חייב לכבד אותם על ידי היותך פתוח, כנה ומדויק לגבי כל דבר, גם טוב וגם רע. זה מתחיל עם המידע המסכם את עסקך, מרשים גם עם כל המסמכים והדיאלוג עם הקונה, וקריטי בבדיקת הנאותות על מנת להבטיח שההעברה נשארת במסלול הנכון. מצגי שווא והצהרות סותרות תמיד יתגלו (אף פעם לא ראינו זאת קורה בדרך אחרת) כך שעדיף להיות לגמרי פתוח וכנה מההתחלה.


אהבתם? עזר לכם? שתפו:
הכותב: נרן אשכנזי
יזם ומשקיע סיריאלי בעל ותק של 15 שנה בתחום האינטרנט, יזמויות ותוכנה. מתמחה בעיקר בשוק B2B הבינלאומי. בין השאר מייסד אתר פלופ, מלווה את קהילת ההשקעות באתרים בישראל ומייעץ ליזמים. מעורב באופן אישי בהשקעות בסכום כולל של מעל למיליון דולר בשנים האחרונות באתרי אינטרנט בלבד. תמיד פתוח לשמוע או לייעץ לגבי יזמויות מעניינות, אקטיביות או פסיביות.
שכחת שם משתמש או סיסמה?

מלא את כתובת המייל שלך ותוכל לקבל סיסמה חדשה

×
יצירת קשר עם משקיעים, יזמים ומומחים פתוחה למנויים בלבד

שליחת הודעות פרטיות בלתי מוגבלות לחברים באינדקסים ניתנת בעלות סמלית של ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).

עליך להיות מחובר בכדי לרכוש את המנוי

התחבר / הרשם


×
פעולה זו פתוחה למנויי מועדון פלופ

חלק מהתכנים ומהפונקציונליות באתר זמינים לחברי מועדון בלבד.

מועדון פלופ פותח דלתות להזדמנויות להשקעות ושיתופי פעולה שלא אפשריות לחברים ולגולשים האחרים וניתן בעלות סימלית של ₪99 לשבוע או ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).


פרטים נוספים והרשמה

×

או

יצירת חשבון חדש

אני מסכים/מסכימה לתנאי השימוש באתר

×
ברוכים הבאים לאתר פלופ

אתר פלופ הוא זירה המקשרת בין קונים ומוכרים בעולם האינטרנט והעסקים.

כאן תוכלו למצוא בין השאר:
אתרי אינטרנט למכירה עסקים למכירה השקעות / שותפויות

התחבר בכדי להנות ממירב התכנים באתר:

×
Live Chat Software