סולם אמינות
באמצעות מספר קריטריונים ניתן למוכר לשפר משמעותית את סיכוייו למכור את המוצר ולקונה ניתנת האפשרות לראות את הפרטים הנכונים של המוכר.
אתר פלופ גאה להציג את סולם האמינות של החברים באתר, הסולם מורכב משישה שלבים כאשר המטרה הינה לעלות כמה שיותר בסולם ולזכות בנקודות.
דרגות האמינות לפי סדרן מתחלקות בצורה הבאה:
סגן (מתחת ל 10 נקודות), סרן (10-15), סגן אלוף (15-24), אלוף משנה (24-29), אלוף (29-34) ולבסוף רב אלוף (34 ומעלה).
הקריטריונים שבעזרתם ניתן לקבל נקודות:
וותק חשבון:
ככל שהחשבון ותיק יותר כך אמינות המוכר גדולה יותר - תלוי כמובן בשאר הקריטריונים כמו חוות דעת. חשבון שהוותק שלו הוא מעל לשנה צובר ניקוד שהולך ועולה ככל שהזמן עובר.
זהות מאומתת:
צוות פלופ מאמת את הזהות של החבר על ידי תעודה - ת.ז., רישיון נהיגה וכדומה.
חשבון פייסבוק מקושר:
באמצעות לחיצת כפתור פשוטה ניתן להתחבר לאתר פלופ באמצעות הפייסבוק, פעולה זאת מזכה את המחבר בנקודות רבות (10 נקודות) ומעניקה לקונה הרגשת ביטחון.
וידוא טלפון:
כלי מאוד חשוב שמספק לקונה הרגשת ביטחון במוכר, באמצעות וידוא טלפוני ניתן להבין שהמוכר אכן אדם "אמיתי" וסביר להניח שהמוצר או השירות הינם אמיתיים ואיכותיים.
חוות דעת חיובית:
כמובן שמדד טוב הינו מה חברייך חושבים על אותו אדם, חוות דעת חיובית תמיד מקנה הרגשת ביטחון לקונה. כיף לראות שהמוכר זוכה לתשבחות על השירות שלו.
חמש חוות דעת חיוביות:
מספר חוות דעת חיוביות מספקות מדד נפלא לאמינותו של אותו אדם, בהנחה ויש לו מספר חוות דעת טובות אז כנראה השירות או מוצריו טובים.
חוות דעת שלילית:
יש גם כאלו, חוות דעת שלילית על חבר בפלופ גורמת להפחתה משמעותית בניקוד (6-).
לסיכום, בכדי להקנות תחושת ביטחון לקונים שלך עליך לגרום להם להבין שאתה אדם אמין, השירות שלך טוב, שאתה "אמיתי" וכמובן לזכות בקומפלימנטים טובים מצד לקוחותיו אשר יקנו לך עוד ועוד לקוחות חדשים וקונים חדשים.
בהצלחה!
אהבתם? עזר לכם? שתפו: