אולי זה הזמן המתאים למכור את העסק שלך?
הקונים נמצאים שם בחוץ
ההתאוששות הכלכלית הנוכחית תלויה במידה רבה על דילול השומן של החברה. מנהלים ומנהלי ביניים מוצאים עצמם מחוץ למעגל העבודה - ונחושים שלא להיות "מצומצמים" על ידי העסקים הגדולים שוב - הם בוחנים את היתרונות של להיות בעלי עסק משלהם. מאז 1990, אחוז מנהלי חברה שעוזבים מקומות עבודה בכדי להפוך לבעלי עסקים עצמאיים הולך וגדל. זה לא רק הכסף שהם חולמים עליו - זה הרצון לשליטה רבה יותר על חייהם.
כיצד למצוא את אותם קונים?
בעבר רוב העסקים היו מפרסמים בעיתון ידיעות ביום שלישי ו\או שישי) זוכרים? J ) או תולים שלט למכירה. היום, לרוב מפרסמים בלוחות של עסקים למכירה.
מהו תיווך עסקי?
מתווך עסקי הוא בעל המקצוע אליו פונים מוכרים המחפשים קונים "מוסמכים" ורציניים. המתווך העסקי לא רק עוזר להתאים את הקונה הנכון לעסק הנכון, אלא גם מדריך את הקונה בתהליך הקניה-מכירה, מקל על החששות ושומר על העסקה בתנועה יציבה קדימה. עם שפע של קונים לבחירה בשוק של היום, זה יותר חשוב לזהות את "מבזבזי-הזמן" ואת אלא שחושבים שהם רוצים לקנות אבל לא מוכנים לעשות את הצעד הגדול.
עדיף לפדות את המזומנים מאשר להתמודד עם שחיקה
שחיקה יכולה לבוא עם עסק מצליח, כמו גם עם עסק שלא הצליח לגדול. הזמן הנכון למכור הוא לפני שהתסמונת הופכת להיות איום על הניהול היעיל של העסק. מה הם סימני האזהרה של שחיקה?
התחושה המבודדת הזו
בעל עסק בשחיקה הוא אחד כזה שעושה את כל העבודה, הוא היה "הטבח הראשי ושוטף הבקבוקים" לתקופת זמן כה ארוכה, שאפילו פעולות שגרתיות של קבלת החלטות ונקיטת פעולות נראות כמו משימות סיזיפיות. בעל עסק זה נשא לבד על כתפיו את הנטל יותר מידי זמן.
נקודת מבט מטושטשת
בעל עסק שחוק כל כך קרוב לעבודה שלו שהוא מאבד כל פרספקטיבה. מתן סדר עדיפויות הופך להיות אתגר יומיומי גדול, ופתרון בעיות לעיתים הוא לא יותר מאשר "פלסטר" לעסק, מה שעולה כסף בטווח הארוך במקום מציאת פתרון של הגדלת רווחים.
אין יותר הנאה
כמובן שבעלות על עסק היא עבודה קשה, אבל צריך גם לכלול אלמנט של הנאה. בעל עסק הגורר עצמו או עצמה דרך כל יום עם תחושה של פחד-או שעמום- צריכים לשקול לעבור לאתגר חדש במקום אחר.
פשוט עייפות
במילים פשוטות, בעלי עסקים רבים נשחקים מהדרישות המוטלות עליהם בשמירה על החברה שלהם מתפקדת יום אחרי יום, שנה אחר שנה. לוח הזמנים הזה הוא לא לכולם, למעשה, הנתונים הסטטיסטיים מראים שזה כמעט ולא מתאים לאף אחד, לטווח הארוך.
הנקודה החשובה כאן היא לבעלי העסקים לזהות את הסימנים ולפעול לפני שהשחיקה מתחילה לעכב את הצמיחה - או הישרדות מוחלטת - של העסק. רבים מבעלי העסקים העצמאיים של היום מרגישים שהם עבדו קשה, עשו את הכסף שלהם ומרגישים שעכשיו זה זמן טוב "לפדות את הכסף" ולהמשיך הלאה.
המחיר הטוב ביותר מגיע כאשר העסק בצמיחה
מלבד שחיקה והשלכותיה, ישנם גורמים נוספים העשויים להוביל ל"מכירה כפויה" של העסק; בעיות אישיות מחייבות (גירושין או מוות במשפחה, בריאות לקויה), מחסור בהון או כישלון מוחלט של העסק, חוסר ביורשים שימשיכו את העסק - אלא הם הדוגמאות המסורתיות. במקום לחכות לתנאים שליליים, מוכרים פוטנציאליים צריכים להשגיח בשבע עיניים ולמצוא את הזמן החשוב כל כך בו יעמידו את העסק שלהם למכירה.
מתי יכול להיות הזמן הזה?
במסגרת מחקר מגמות מכירה, מדווח כי תקופה של שלוש עד חמש שנים היא תקופה ארוכה מספיק לבעלי העסקים של היום. אחד מתוך שלושה בעלי עסקים מתכנן למכור, רבים מהם כבר תכננו את זה מהרגע הראשון. העסק שהם קנו הוא לא ירושה לילדיהם - זו השקעה קצרת טווח לזמנן וכספם. היכולת להציג עסק שפועל באופן בריא, עם בעלים שיהווה "מודל לחיקוי" להצלחה הוא יתרון גדול בסגירת עסקת מכירה טובה. אחת הדרכים הבטוחות למקסם את ערכו של העסק, היא לא לחכות יותר מידי זמן.
מעבר ללוח מודעות של אתרי אינטרנט למכירה
מעבר ללוח מודעות של עסקים למכירה
אהבתם? עזר לכם? שתפו: