הזדמנות להשקעה במיזם פורץ דרך בתחום בריאות הנפש בישראל

בואו להיות חלק מפרויקט משמעותי וראשון מסוגו בארץ שהולך להביא בשורה אמיתית לאנשים שסובלים ממצוקה נפשית באמצעות פתרון חדשני בתחום חלופות האשפוז

קטגוריה: משקיעים / שותפים

תיאור
היי, שמי יוסי סבג, בן 35 מתל אביב, פרסומאי מנוסה עם קריירה מרשימה (כולל קמפיין לראשות ממשלה וקמפיינים בינלאומיים נוספים) ויזם חברתי עם תשוקה בוערת לתחום בריאות הנפש (כתוצאה מחוויה אישית משמעותית). בימים אלה אני עובד במרץ על הקמה של מרכז ריפוי הוליסטי בצפון שייתן מענה אמיתי, חדשני ואפקטיבי לאנשים שסובלים ממצוקה נפשית (חרדה ודיכאון, פוסט טראומה וכו'). תחום בריאות הנפש נמצא כיום בקריסה טוטאלית בעקבות מענה חלקי ולא מספק שניתן על ידי המדינה (וגם בשוק הפרטי). הפתרון שלנו הוא הקמה של מרכז ריפוי הוליסטי שיציע מודל טיפולי ייחודי - שהייה של חודש לפחות במרכז וקבלת מעטפת טיפולים מקיפה על ידי צוות מטפלים מוביל בתחומו, בתנאי שהייה ברמה גבוהה והחידוש הגדול: שילוב אידיאלי בין שיטות טיפול מערביות קלאסיות (פסיכולוגיה קלינית, פסיכיאטריה) ושיטות טיפוליות אלטרנטיביות ומסורתיות (מדיטציה, יוגה, מיינדפולנס, טיפולים במגע, פרקטיקות רוחניות ועוד). יש לי צוות מקצועי מבריק ומנוסה, תוכנית עבודה מקצועית מפורטת עם ירידה לפרטים הכי קטנים, תוכנית עסקית מעולה, תמיכה של אנשי מקצוע בעלי שם, קשרים רלוונטיים והמון תשוקה ואמונה עזה בחשיבות הפרויקט והצלחתו. הצורך אדיר, הביקוש עולה על ההיצע באלפי אחוזים והתפוסה המלאה מהיום הראשון היא וודאית ולא ניתנת לערעור (אשמח להוכיח זאת בפגישה מסודרת). אני מחפש משקיע שמחובר לחזון ולרעיון שיהיה מעוניין לצעוד איתי את הדרך הזאת ולעשות דברים גדולים ביחד למען מאות אלפי אנשים טובים במדינה שלנו שמשוועים לפתרון איכותי ואמיתי מהסוג הזה (ולא עוד גימיק חולף כמו אפליקציה / תא לחץ / חדר מלח וכו' מבלי להעליב אף אחד). אשמח להרחיב בפגישה / שיחה טלפונית.
תודה ובהצלחה לכולם!
מחפש משקיע או שותף?

משקיע

סכום ההשקעה המבוקש

4,500,000

שכחת שם משתמש או סיסמה?

מלא את כתובת המייל שלך ותוכל לקבל סיסמה חדשה

×
יצירת קשר עם משקיעים, יזמים ומומחים פתוחה למנויים בלבד

שליחת הודעות פרטיות בלתי מוגבלות לחברים באינדקסים ניתנת בעלות סמלית של ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).

עליך להיות מחובר בכדי לרכוש את המנוי

התחבר / הרשם


×
פעולה זו פתוחה למנויי מועדון פלופ

חלק מהתכנים ומהפונקציונליות באתר זמינים לחברי מועדון בלבד.

מועדון פלופ פותח דלתות להזדמנויות להשקעות ושיתופי פעולה שלא אפשריות לחברים ולגולשים האחרים וניתן בעלות סימלית של ₪99 לשבוע או ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).


פרטים נוספים והרשמה

×

או

יצירת חשבון חדש

אני מסכים/מסכימה לתנאי השימוש באתר

×
ברוכים הבאים לאתר פלופ

אתר פלופ הוא זירה המקשרת בין קונים ומוכרים בעולם האינטרנט והעסקים.

כאן תוכלו למצוא בין השאר:
אתרי אינטרנט למכירה עסקים למכירה השקעות / שותפויות

התחבר בכדי להנות ממירב התכנים באתר:

×
Live Chat Software